2016. július 13., szerda

Bevezető

Sziasztok !

Te se kaptál még munkát, pedig jó pár hónap eltelt a diplomaosztó vagy egyéb oklevélosztó óta? Nem vagy egyedül, de nem is ketten vagyunk. Ha te is ebbe az  egész tág halmazba tartozol, vagy csak hamarosan kikerülsz a munkaerő piacra, akkor ajánlom figyelmedbe a blogomat. Egész sok állásinterjún megfordultam az egyetem elvégzése óta, és voltak köztük egészen furcsa, kissé megdöbbentő esetek is. Attól vezérelten, hogy én szívesen olvasgattam volna egy ilyen témával foglalkozó írást annakidején, mikor még zöldfülű voltam állásinterjúk terén, létrehoztam ezt a blogot annak érdekében, hogy hátha tudtok valamilyen használható konklúziót leszűrni az egyes történetekből. Ha mégsem, akkor legalább egy idegen tapasztalatával több infótok lesz a témával kapcsolatban.

Én egy közgazdász végezttségű lány vagyok és a következőkben az MSC-s diplomaosztóm utáni életem néhány percét és a cselekményhez tartozó gondolataimat szeretném veletek megosztani. Elmesélem az átélt állásinterjúimat, konkrét nevek és helyszínek nélkül, ezeket álnévvel helyettesítem, hisz a lényeg nem a ki, hol, hanem a mit, hogyan. Az interjúk leírása után eszközöltem némi pontozást, a pontozás egy -10-ől 10-ig tartó skálán történik. Úgy gondolta, hogy így a negatív és pozitív élményeket jobban lehet hangsúlyozni.

A leírásokat fokozatosan töltöm fel, mert maga a blogírás gondolata már foglalkoztat egy ideje, de megvalósítás eddig váratott magára.

1 megjegyzés: